Helgen som var och lite därtill..

Ja, helgen började roligt! Hamnade på förfest hos Niklas Karlsson och Hallen grabbarna. Hade en jätterolig kväll som slutade på Oléarys! Där kände man som vanligt inte igen en enda person, men det gjorde inget, för jag hade så jävla roligt ändå (",)
På lördagen så bestämmde jag mig för att vara chaufför, för vi var bjudna på glöggfest till Marieby hos Angelica och Andreas, och gud vad dom hade det fint hemma hos sig! Var som en gammeldags touch i hela huset..och det gillar jag!
Var faktist första gången som jag tyckte det var roligt att vara nykter på en fest..
Söndagen spenderades först i Orrviken hos farmor för att tillaga Jansons frestelse, och sen vidare in mot stan för att göra lite små saker hos pappsen nu innan jul!

Annars så började inte arbetsveckan direkt bra! Gun ringde och sa att hon var sjuk, så Lena och jag var själv idag. Och värre blir det imorgon, för då är jag själv på både mottagningen och lab! Så jag ska alltså hinna ta emot 14 patienter som det ska tas blodprover på och sedan spola ett öra inom en timma..endast för att mn j*vla chef är så mjäkig och inte vågar beordra in en extra personal! Det är tacken det, då känner man sig verkligen uppskattad!
Ne, fy fan säger jag bara!

Sen har jag några julklappar kvar att köpa! Köpte åtminstonde hälften idag, så det är ju bara några stycken kvar!
Annars så är det bara så bra som det kan bli (",) Bara 2 dagar kvar nu till julafton! Jag längtar..

På juldagen ska vi först iväg och gratta lilla Filip som fyller 4 år, och sen på kvällen blir det G3! Kommer nog bli grymmt roligt!
På nyår ser det ut som att det kanske kan bli Vemdalen..men inget är bestämmt ännu!

Ne, nu ska jag kolla på lite tv och sen blir det sängen så jag orkar upp imorgon och slita arslet av mig..

Ad interim

Kommentera här: