Tiden går sakta..

Nu går dagarna riktigt långsamt!
Det beror endast på att man snart ska få vara lite jul-ledig. Hela denna vecka har varit en pina! Lyckost Lena som är ledig imorgon medans vi andra får "slita" arslet av oss *avis* (",)

Men snart är det helg och det blir förmodligen fest! Känner mig faktist sugen på att festa lite, det var ett tag sedan det känndes så! Och vem vet, det kanske blir en liten krogrunda också. 

På måndag ska man införskaffa dom sista julklapparna, för då kommer lönen! Och förmodligen kommer lönen försvinna lika fort som den kom in på kontot! Som vanligt.. Att man inte kan ha mer koll på pengarna, man är riktigt usel när det gäller det! Men det ska det bli ändring på också, för efter nyår så ska det sparas en massa pengar för till sensommaren/hösten nästa år vill jag fara utomlandas, och då gäller det att man få undan lite pengar! 
Sitter dessutom här och är jätteavis på Glenn som är på Hawaii nu och dricker kall öl, medans jag är hemma i tråkiga Östersund!

Men nu till den stora frågan..Vad ska man göra på nyår? Har inga planer, men det är på tiden att man kommer på någe nu!

Bara 6 dagar kvar till jul nu (",)

Nä, ska jobba vidare nu så man får åka hem..

Ad interim
1 malin.:

skriven

babyboo, jag jobbar nyår jag. men jag å per pratade om att äta nå gott å sen åka till vemdalen över kvällen, ska ni inte med dit då? :) Puss!

Kommentera här: