Uppdatering

Ja, det har inte blivit så mycket skrivet här hittills, men det ska det bli ändring på nu!
Det har som sagt hänt väldigt mycket nu sedan jag skrev senast, men jag skriver ner det viktigaste bara!

Börjar att berätta om det jag hade längtat efter så länge som bara susade förbi, Vårforum! Forum är så otroligt kul och man festar & träffar människor man inte träffat på länge, sen träffar man så många nya människor som man aldrig kommer glömma!
Granarna vi hade måste jag ju säga var hur roliga som hellst! Träffade halva grabbgänget på torsdagen, sen kom resten av grabbarna på fredagen! Annars så var ju after-skin roligast som vanligt. Det är ju så roligt att se alla personer som är utklädda! Snyggast var nog grabbarna som vi åkte upp med ialla fall!
Nu kan jag inte skriva ner mer för skulle jag skriva ner allt som hände så skulle jag nog kunna få till en hel bok, så istället så läger jag upp en massa bilder!
Jag hade ialla fall sjukt roligt där uppe och jag ska absolut boka samma stuga till Höstforum!
Tack alla för den bästa helgen på länge!

Välkommen




Pappa och jag har även flyttat till stan nu ifrån Orrviken. Det måste jag säga att de känns fruktansvärt tråkigt för jag trivdes så bra ute i Orrviken. Men som tur är så sålde pappa gården till min kusin och hennes familj, sen bor även farmor kvar där så det är ju inga problem att åka dit när man vill!

Min snygging har även flyttat från brunflovägen till trossgränd, så nu när jag är hos han så är det bara en minuts gångavstånd till Carin, så nu kan man kuta dit och spela guitar hero precis när man vill (måste ju öva inför höstforum så man kan klå grabbarna) (",)


Nu har man precis blivit klar med 5 veckors praktik också! Var på sjukhuset avd. 208. Trivdes där som fisken i vattnet. Min handledare var super bra och resten av personalen var hur bra och roliga som hellst! Kom verkligen in i gänget!

Nä, nu ska jag arbeta med fördjupningsuppgiften så den blir klar nångång...
Kramar

Kommentera här: