Måndag

Imorse klev man upp kl 7:30 efter att ha sovit i drygt tre timmar. Trodde inte det skulle vara så svårt att vända tillbaka dygnet efter att man har jobbat två nätter på sjukhuset! Ska kanske jobba imorgon natt igen, hoppas bara inte det blir lika svårt att vända tillbaka på dygnet då isf.

Annars så var jag och skrev det sista på fördjupningsuppgiften idag! Känns skönt att den är avklarat..! Annars så var det ju lika struligt på skolan som det alltid har varit, ända sedan jag började där! Det är bara repititioner på allt vi har gjort innan jul. Varför inte ha en föreläsning om något vi inte har haft. Nä, istället ska vi ha flera lektioner om samma sak om och om igen! Dom måste ju tro att vi är helt pantade och att vi inte har lärt oss ett enda dugg under tiden vi gått i skolan! Skönt att det snart är slut....!

Nog om skolan...
Åkte hem till min man efter skolan för att laga god mat, korvstroganoff! Har inte ätit det på år och dar så jag måste säga att det var förj*vla gott :)
Förutom att jag har pluggat massor ikväll igen så kollade jag upp om det fanns nån intensiv-kurs för Jägarexamen. Det gjorde det och den började om bara några helger, men då jobbar man..just my luck! Så jag får kika upp om dom ska börja en kurs till hösten istället!

Imorgon blir det skolan hela dagen och sen ska jag storhandla..det som jag tycker är  roligt! Eller?  (",)
Sen blir det nog plugga i massor om dom inte ringer från sjukhuset och vill att jag ska hoppa in och jobba extra! Det skulle ju inte vara helt fel med tanke på att man tjänar drygt 1200 kronor per natt :)

Ne, undra om man ska ta och äta lite kvällsfika med snyggingen innan man ska sova...
























När jag ser bilden på den snyggaste jag vet så längtar jag så fruktansvärt mycket till sommare! Tänk att få sitta ute på kvällarna och grilla gott kött, äta god potatisgratäng med en god whiskeysås till..får ju inte glömma den goda sommardrinken med smak av cocos som jag kan göra... 


1 Chefen =):

skriven

Hallå där! =) Blogga lite nu då så man får något att läsa! För 3 år sedan va vi på bal vid den här tiden! Är inte det sjukt så säg! hahaha.. Puss på dig stumpan!

Kommentera här: