Grötigare

Ja, ida började man inte jobba förän ett p.g.a. att man hade viktiga saker att göra! Var iaf på sjukhuset nio imorse för att få detta besök överstökat. Trodde jag skulle få lite klarhet i alla dom frågor jag hade, men det vart bara grötigare. Så nu är det bara att fortsätta fundera, verkligen bestämma sig för hur man vill ha det! Ett jobbigt beslut, men det måste tas...

Väl på jobbet så började det med att läkarna hade möte i en timma, trodde att det därefter skulle bli lite fart på lab med att tas en massa prover..men det var kanske tolv patienter som det skulle tas prover på. så jag och lena slogs om vilken av oss som skulle ta dom (",)

När jag slutade så for jag och hämtade Johan för det blev kinamat hos pappa idag! Det måste vara den godaste maten jag känner till. Folk säger att världens godaste mat görs i Turkiet, men dom måste ha fel på sina smaklökar för det är så otroligt smaklöst. Men kinamat däremot *MUMS*. Kollade på filmen The Happening med pappa också innan vi for hem och fick finsällskap (sara och niklas kom med kira). Jag ska vara kattvakt i helgen till Kira..kommer bli mysigt värre (",)


Imorgon blir det först en massa jobb, sen efter att jag slutat så ska jag vara barnvakt åt Ronja för Evelina ska på arbetsintervju! Då ska hon även få sina födelsedags presenter också (hon fyller ju år idag)! Alltid lika roligt att vara barnvakt åt Ronja för man ser hur kul hon har det med mig..

Annars så har man en massa planer inför helgen! Ska som sagt varavakt och sen ska man ner och spackla och tapetsera pappas lägenhet så det börjar bli någon ordning där! Alltid lika roligt (",)

Ne, ska kolla klart på Drakarnas Rike och sen blir det läggdags..

Ad interim

Kommentera här: