Beslut

Då sitter man på jobbet och har inte mycket att göra! Brukar vara fullt upp med inte idag. Dessa dagar skulle jag kunna klättra på väggarna för det är så oerhört tråkigt! Men samtidigt är dessa dagar behövliga för då kan man pyssla på med alla andra saker som man inte hinner annars..

Igår var jag iväg till Susanne och Sterner också. Det visade sig att herren i huset (lägenheten) fyllde år och med tanke på hur många affärer som var öppna kl 20.30 en vardags kväll så vart det skraplotter i present! Satt även och planerade lite inför forum också men hann inte med så mycket för det var så mycket folk där (",)

Forum närmar sig nu, är ju bara nio dagar kvar tills det är en massa fest med underbara vänner! Känns ju som att det var nyligen som jag bokade stugan men eftersom tiden bara rinner iväg i ilande fart så har det gått så fort! Och nu är det som sagt här..

Annars har jag fullt upp just nu! Har som ingen aning om hur jag vill ställa mig i denna fråga som finns i mitt huvud och som snurrar runt..det är skitjobbigt för det var inte direkt vad jag hade väntat mig! En annan sak om man planerar detta, men när det är som det är just nu så är det jättesvårt att fatta ett beslut! Men som sagt..det löser sig i slutändan!

Slutar klockan tolv idag, och så ska mamma och jag åka till Åsarna och hämta klockan. Sen ska vi kika in på Dollarstore och kolla om man kan fynda någe där (",)

Ne, ska jobba vidare nu så man får sluta nån gång...

Kommentera här: