En lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japp, det gör jag!


Har du sett din bästa vän gråta?

Om jag har!


Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Kommer inte ihåg...


Vad åt du senast?
Makaroner och köttbullar.

Har du fått någon komplimang idag?
Nej


Har du varit med i en rättegång?
Nej, tack och lov!


Är du polare med grannarna?
Icke, dom är en hög skumma människor!


Vilka länder har du bott i?
Sverige.


Senaste piercingen?
I bröstvårtan!


När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår, till Marieby och Orrviken.


Gay?
*hahaha* Wth?!


Har du däckat/spytt för att du druckit?
Faktiskt, hur mycket jag än vill förneka det.


Har du äggat någon?
Vad är det?


Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha, nej..


Har du varit på stranden?
Vafan.. Ja, det är väl klart!


Har du haft en stalker?
Det skulle jag nog kunna svara ja på!


Har du varit på ett party?
Om jag har (",)


Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej!


Har du varit utomlands?
Japp! Grekland, Italien och några fler länder


Har du sett din bästa vän naken?
Ja..


Var är din syster just nu?
Nere i Kumla där hon bor!


Vad var den senaste drömmen som du minns?
En mardröm om en massa vampyrer som jagade mig..


Vem ringde dig senast?
Syster Angelica


Vilken tid gick du upp imorse?
Klockan 06:00, då var det bara att kliva upp för att göra sig iordning för jobbet!


Vad ska du göra i helgen?
Vara kattvakt!


Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Hej vännen! Ja, på onsdag fyller hon. Vi är i stugan i veckan. Jag ringer dig ikväll, ok?


Vad finns i din bakficka?
Ingenting, har ingen bakficka på dessa byxor!


Har du färglinser?
Nej, men jag har linser!


Vad är det första du gör på morgonen?
Tar mig ett glas C-vitamin och hoppar in i duschen! Annars vaknar jag aldrig riktigt till (",) (en mer morgontrött person med dåligt morgonhumör får man leta efter) (",)


Vad ska du göra efter det här?
Fundera ännu mer (!?)

Kommentera här: