Vilken underbar helg!

Helgen går bara att beskrivas med ett ord; UNDERBAR!
Sen kan jag bara säga också att det som händer där, stannar där (",) Det enda jag kan kläcka ur mig som vi kom fram till där är..
- Alla andra människor har husdjur, vi har Ola!
- Kåt, Kåtare, Kåtast, Ola!
Man kan ju med andra ord säga att Ola Sterner som bodde i våran stuga var konstant KÅT! Det enda man fick höra ifrån han var; Ska vi knulla? Kom hit ska jag klappa dig som en kattunge m.m. Haha, han är för härlig vårat husdjur (",)

Ja, bilder kommer jag lägga upp när vårat internet inte är så segt, så bilderna får tala för sig själva.

Annars så mår man som man förtjänar efter en hel helg med en massa festande. Jag brännde mig dessutom i solen, så i måndags när Pia såg mig så pekade hon på mig (eller min näsa), och frågade om jag somnat i solen? Sved lite, men nu börjar den röda färgen bli brun. Älsklingen är röd fortfarande, men det lägger sig väl snart också.

En stuga är bokade redan inför höstforum, och vi ska ha en tjejstuga då. Så nu ska vi klura ut en outfit till afterskiin. Kommer inte bli så svårt, men jag måste ju komma i form..bort med magen och dom feta låren. Men jag har ju gott om tid på mig!

Imorgon är det fotbollsträning igen, och jag längtar faktist. Älskar fotboll, så jag förstår inte att jag väntade i arton månader innan jag började i ett nytt..

Ne, nu ska jag sova. Skriver mer imorgon!

Ad interim

Kommentera här: