Jul & Nyår

Lika fort som julen kom..lika fort var den över. Fick en massa fina julklappar, som kommer väl till hands. Snart är det dags att börja införskaffa en spjälsäng, barnvagn, bilbarnstol och en massa saker. Men vi väntar nog med det tills vi är inflyttade i nya huset :) Nu är det inte lång tid kvar tills vi ska flytta.. Jag längtar som en tok!

Idag har vi spenderat dagen i Marieby, hos svärmor. Vart bjuden på middag och tårta eftersom Filip fyller 5 år idag. Efter kalaset for vi till farmor och pappa en sväng innan det vart hemfärd.

Imorgon ska vi byta kamrem på min kära bil (som tar så sa*ans lång tid), och efter det ska vi till Svedje för att prata med de som hyr stallet av våra nya hyresvärdar. Ska även se hur snart vi kan ta dit Atos. Ska även hinna med att äta middag hos farmor. Ja, morgondagen kommer bli stressig. Skulle även ha åkt till stan på rean och hunnit med att Gratta Desirée.. Ja, vi får se vad som hinns.

Måste ju även planera lite inför nyårsmaten. Vi blir här hemma, med några vänner och familjemedlemmar. Ska äta en tre-rätters middag och spela lite roliga spel :) Kommer bli superroligt! Hoppas dessutom på att Kackis och Martin ska komma upp!

Nu ska jag mysa med min underbara fästman ♥
Älskar min Johan mest

Ad interim

Kommentera här: