Kläder, kläder, kläder!

Idag kom nya H&M katalogen, och jag bläddrade fort fram till mammasidorna. Hittade en görsnygg tunika som jag hade tänk att beställa. Är det någonting jag inte behöver köpa, så är det byxor. Var och shoppade jeans av Desirée :) Mycket snygga och sköna! Magen växer som den ska, tror jag! Är så skönt med mamma-byxorna, dom trycker inte på blåsan. Jag slipper verkligen gå och inbilla mig att jag håller på att kissa på mig. Är verkligen skönt! Har även lånat ett foglossningsbälte av Desirée, eftersom jag har så ont i ryggen. Får se om den hjälper!


Sitter och funderar på vad vi ska göra för förätt och efterrätt på nyårs-afton. Varmrätten blir i alla fall Fondue. Såser måste också bestämmas! Suck, vad svårt det ska vara att bestämma sig ;) Vill ju att det ska smaka!

Igår flyttade Atos till Svedje. Han fick så lov att göra det en månad innan. Känns skönt att han flyttat innan vi ska göra det. Det gick i alla fall bra att flytta han.. Och när han kom fram så fick dom gå in i stallet och vara där tillsammans över natten. Var ju så kallt ute! Och idag så for vi in till stan, och köpte med oss lite saker och for dit. Atos och Santos fick stå i samma hage, och där var det inga problem! Kul att Atos alltid kommer överrens med alla kompisar han har haft och ny fått :) Imorgon ska vi till stan igen, och sen till stallet.

Nu ska jag och älsklingen mysa. Och sen ikväll blir det en film också, Mio min Mio som det ser ut!
Älskar min Johan mest
Ad interim

Kommentera här: