Tung helg

Nu är man nyinflyttad till lägenheten i Vålbacken. Underbar känsla! Känns så otroligt skönt att slippa körfältet, och få bo på bättersia. Och grannarna kan man inte klaga på (",) Jenny och Jens, som vi ska ha en gemensam inflyttningsfest tillsammans med. Tur att vi bor dörr i dörr så man slipper gå ut för att hälsa på. Har även tre kattungar nu också, två som jag inte ska ha. Någon som vill ha en kattunga? Världens finaste.

Lördagen var väldigt tung. Det var fyra personer som skulle hjälpa mig och älsklingen att flytta, som hade lovat, men inte en enda själ hjälpte till. Och först på kvälls kvisten hörde alla av sig. Måttligt ledsen man blev. Känner inte för att ställa upp för andra, man får ändå aldrig någonting tillbaka (syftar på tre av personerna ialla fall).

I fredags så satt jag med Desirée och Melvin och grillade korv. Jättemysigt förutom en störig unge som snackade ihjäl oss. Men kul hade vi. Han kallade även Melvin för "hon", hur många gånger Desirée eller jag sa "han". Tröga unge. Kunde knappt hålla mig för skratt, mina ögon fylldes med tårar. Haha!

Ne, ska jobba vidare så jag får åka HEM! Hem ljuva hem..

Ad interim
1 malin:

skriven

Helloo! Känns det kanon att ha lämnat fältet nu då? =) Ihelgen var det galej så det stod härliga till för min del..fortfarande sliten. Vad har ni mer gjort än att flytta å firat lillen då? puss å kram

2 Glenn:

skriven

vad är det för fel på feltet nu då? =P

3 Till Glenn!:

skriven

Haha, det enda bra med fältet är väl att du bor där då ;) Men du får ju komma och hälsa på. Jens och Jenny bor ju ovanför oss. Snart blir det inflyttningsfest också!

Kommentera här: