Twilight



Twilight är en film man måste se! Såg den igår, och nu kan jag inte sluta titta på den. Nu får man bara vänta på uppföljare. Kommer nämligen en andra film, och jag kan bara vänta tills den kommer ut på bio. Kolla på den så kanske ni förstår varför man älskar den (",)

Helgen har varit kanon.
I fredags var jag med Carin. Hade en tjejkväll med vin och en massa snack. Spelade även lite Guitar Hero! Måste öva inför forum då jag ska klå grabbarna.
I lördags så följde jag med kusin Sonia till en svensexa, innan vi for till folketshus för att svänga våra lurviga till lite härlig dansbands musik. Hade jätteroligt, och nu måste jag ta tag i buggandet igen. Är ju så kul, men när man inte varit på dans på länge så glömmer man rätt så mycket. Så till hösten ska man  ta nya kurser så är man i form sen (",)

Snart är det forum. Bara 25 dagar kvar drygt innan man tar bilen för en helg med dans, fest och umgås med vännerna. 

Ne, ska kolla på Twilight igen (",)

Ad interim

1 Sandra:

skriven

Håller med dig, Twiligth är en grym film :)

Jag vet inte hur många ggr jag har kollat på den! haha!

Vad ska du göra till helgen? kanske lite kolbullar om vädret tillåter? puss

Kommentera här: