Utmaning 3

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter - Evelina Kristina Felicia Elvstål

Smeknamn - Eve

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Beroende av - Kärlek och närhet. PENGAR!

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glas

Stämmer det?  Ja, för det mesta
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och min rumpa

Vad säger du för att imponera på någon? Inget, jag är bara mig själv
Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Ja, jämt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vilka blir vi i stugan?
Var bor du? Östersund
Trivs du där? Ja
Äger du några converse - Nej

Sprit, cider, vin eller öl - Goda drinkar och vin
Brukar du bli för full - Det händer för ofta

Är du allergisk mot något - Nej

Hur svarar du i mobilen - Evelina

Antal timmar sömn inatt - 6

Brukar du komma i tid - 99% av tiden
När mår du bra - När jag är med dom jag älskar

När blev du fotad senast - Vet inte (jag som tar kort oftast).

Hur känner du dig nu - Trött

Vanligaste färg på dina kläder - Svart/Vitt/blått

Vad tycker du om fötter - Äckligt!

Vad saknar du - Inget

Hade du en bra kväll igår - Ja

Favorit dryck på morgonen - Kaffe

Rakar du benen - Självklart

När brukar du oftast gå och lägga dig - Vid tolv på natten

Är du blyg? Om jag är..

Sysslar du med någon idrott - Har gjort. Ska börja igen.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet -  Absolut
Har du spytt offentligt - Nej

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag - Det du ;)

Är du nöjd med ditt liv - Ja.

Är du bortskämd - Skulle jag inte vilja påstå.
Vad gör du i morgon - Det jag vill göra.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ....
Vad längtar du till? Vårforum 2009 

Har du bra vänner och äkta vänskap? Om jag har?

Vad använder du för shampoo? Herbal Essences

Hur gammal är du: Snart 24

Tycker du om någon just nu - Klart jag gör.

Gröna eller röda äppeln - Gröna och röda

Gillar du golf - Nej

Vilken tid gick du upp idag - 07

Har du sovit i din egna säng inatt - Ja

Har du strumpor på dig nu - Nej

Är det okej att gråta - Självklart!

När grät du senast - Här om dagen

Vad skulle du göra om du vann en miljon - Köpa hus och spara massor

Bär du glasögon eller linser - Ja

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder - Nej

Har du piercing - Ja, tre stycken.

Vill du gifta dig - Klart jag vill!

Vill du ha barn - Ja, minst fyra.

Solar du ofta - Vill jag inte påstå..

Är du bra på att laga mat - Om jag är? Det var en dum fråga ;)
Är du flygrädd - Nej

Hur vig är du - Stel som en pinne!

Är du musikalisk? Nej för fan

Vad dricker du helst när du är törstig - Vatten

Vilken är din favoritglass - Tycker inte om glass!

Tror du på ett liv efter döden - Självklart!

Tycker du om sushi - Nej 
Vad äter du helst när du ser på film - Nånting gott

Har du tandläkarskräck - Om jag har..
Är du morgon- eller kvällsmänniska - Natt!

Vilken ögonfärg har du - Isblå (alaskanhusky som andra säger).

Har du någon gång gråtit dej till sömns - OM jag har..

Biter du på naglarna - Nej (gjorde det förut, mrn har slutat).

Röker du - Ibland

Hur ofta tränar/motionerar du - Olika
Senaste låt du hörde - James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken Strings

Utmanar dom som vill..

Ad interim

1 Darling:

skriven

Lovar du att vara ärlig? Ja



Du heter - Johan Månsson



Smeknamn - Direktörn



Låt som när du är ledsen sörjer till?



Beroende av - Pengar



Vad tror folk om dig? Att jag är en pajas



Stämmer det? Ja



Vad får du oftast komplimanger för? Ja de e väl helheten



Vad säger du för att imponera på någon? -Vill du se vad ja kan? så apploderar jag med en hand....



Hur imponerar man på dig? Att vara ärlig å stå för det



Brukar du skratta för dig själv? Ja



Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Love you! puss



Var bor du? Östersund



Trivs du där? Nej



Äger du några converse - Nej



Sprit, cider, vin eller öl - Öl



Brukar du bli för full - Ibland



Är du allergisk mot något - Skitsnack



Hur svarar du i mobilen - Jaa, Johan



Antal timmar sömn inatt - 10



Brukar du komma i tid - Med liten marginal



När mår du bra - När jag skiter



När blev du fotad senast - Idag innan middag



Hur känner du dig nu - Lite seg å hungrig



Vanligaste färg på dina kläder - Svart/Vitt/blått



Vad tycker du om fötter - Bra att ha



Vad saknar du - Inget



Hade du en bra kväll igår - Ja



Favorit dryck på morgonen - Kaffe



Rakar du benen - Självklart inte



När brukar du oftast gå och lägga dig - Mellan 23-24



Är du blyg? Ja



Sysslar du med någon idrott - Fickpingis



Tror du på kärlek vid första ögonkastet - Nej



Har du spytt offentligt - Ja



Vad skulle du göra om du vore kille för en dag - Ungefär samma som nu...



Är du nöjd med ditt liv - Ja.



Är du bortskämd - Ibland



Vad gör du i morgon - Ingen aning



Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Barak Obama



Vad längtar du till? Asfaltsäsongen 2009



Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja



Vad använder du för shampoo? Axe



Hur gammal är du: Snart 24



Tycker du om någon just nu - Ja



Gröna eller röda äppeln - Gröna



Gillar du golf - Nej



Vilken tid gick du upp idag - 11



Har du sovit i din egna säng inatt - Ja



Har du strumpor på dig nu - Ja



Är det okej att gråta - Ja



När grät du senast - Kommer inte ihåg



Vad skulle du göra om du vann en miljon - Köpa hus och tatuera mera



Bär du glasögon eller linser - Nej



Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder - Nej



Har du piercing - Nej



Vill du gifta dig - Ja



Vill du ha barn - Ja



Solar du ofta - Ofrivilligt sommartid



Är du bra på att laga mat - Nja, med en bra kokbok till så



Är du flygrädd - Nej



Hur vig är du - Kassaskåp



Är du musikalisk? Ja kan vissla



Vad dricker du helst när du är törstig - Vatten



Vilken är din favoritglass - Vanilj



Tror du på ett liv efter döden - Hoppas



Tycker du om sushi - Nej



Vad äter du helst när du ser på film - Godis



Har du tandläkarskräck - Ja



Är du morgon- eller kvällsmänniska - Morgon tror ja



Vilken ögonfärg har du - Grön/blå



Har du någon gång gråtit dej till sömns - Ja



Biter du på naglarna - Nej



Röker du - Ibland



Hur ofta tränar/motionerar du - Två-tre ggr i veckan



Senaste låt du hörde - Dead by april - losing you

Kommentera här: