En härlig sommardag med en bok i handen.

Vilken underbar dag! Efter att man klev upp så for man raka vägen till Marieby. Där soldad jag, började läsa tredje boken av Twiligt filmerna, åt middag och spelade fotboll med Filip. Underbart att det var så fint väder idag. Känndes som man var utomlands. Och imorgon skulle det bli ännu varmare, så jag tänkte kliva upp tidigt, lägga mig ute i solen och fortsätta läsa boken (",)

Jag som aldrig har gillat att läsa böcker har helt och håller fastat i Twilight böckerna. När jag läser dom så är det som att allt det jag läser, sker framför mig i verkligheten. Så bra är dom. Jag längtar som bara den nu tills New Moon kommer på bio! Läste ut den boken på två dygn.
 
Ett tips till alla som tyckte Twilight filmen var bra, och som inte tycker om att läsa böcker. Läs böckerna, jag lovar att ni kommer fastna, precis som jag gjort. Ångrar inte att jag köpte dom!


Nu sitter vi hos Daniel och Desirée och pratar. Alltid lika trevligt (",)
Ska vara trevlig och sluta skriva här.

Ad interim

Kommentera här: