Födelsedags barn

Igår fyllde lillebror Emil hela 18 år, så vi vart bjudna på middag och god tårta. Och inom en snar framtid ska jag ta med han på stan och göra den osäker (",)
I födelsedags present fick han nog pengar av alla till hans blivande körkort som han ska ta nu illa kvickt. Då har man garanterat en chaufför hädanefter.

Idag fyller mamma år, så då ska man dit och äta tårta. Suck, jag som inte ens tycker om tårta! Som att inte det räcker. På söndag är det ju morsdag också. Shit, jag kommer se ut som en tårta hela jag! Det gillar jag inte..

Annars så håller Östersundsbostäder på att göra om badrummen i lägenheterna på trossgränd för tillfället. Så man kan ju räkna med att det kommer se ut som ett helvete hemma! Hatar det. Men jag får gosa med kissemiss bebisarna som jag har hos mig (kusin Sonia´s). Moster Mari ska följa med idag efter fikat hos mamma och kika på en. Tillochmed mamma, som inte gillar katter, vart sugen på att skaffa en. Så Sonia, nu undrar jag om det är OK om folk tingar en kattunge? Hur många har du tingade sedan tidigare? Är det bara jag och Sabina?
Besa och Cindra rök ihop det första dom gjorde då dom träffades. Inte så konstigt, Cindra vaktade bara sina bebisar! Så dom får så lov att sova på olika ställen.

Ne, ska jobba vidare. Skriver mer senare och kanske lägger upp en bild på tissbebisarna (",)

Ad interim

Kommentera här: