T-r-ö-t-t!

Jag är t-r-ö-t-t!!! Jag fattar inte att man kan vara så trött som jag är för tillfället. Känns som att man inte gör så mycket mer än att sova hela tiden. Kanske är såhär det kommer vara dom närmsta sju månaderna. Isånafall tror jag att min pojkvänn byter ut mig, för jag är inte roligaste människan att umgås med!

Jobbar heldag idag, men ska se om någon av mina kollegor slutar tidigare idag, annars flexar jag och åker hem för att ta en tupplur om jag ska orka äta middag hos mor ikväll.

På lördag blir det en massa pyssel i stallet, för att sedan på kvällen dra in mot Restaurang Loftet och slänga i sig oxfilé :)

Nä, ska jobba lite nu.
Nu är det endast 22dagar kvar tills det är premiär på New Moon :)
I ♥ J!
Ad interim
1 Sandra:

skriven

jag var också jäääätte trött i början av graviditeten, men som tur var avtog det senare!! :D

Kommentera här: