Vårvärme

Idag har det varit ett riktigt vårväder tycker jag. Varmt men med lite regn tillochfrån!
Isen på våran damm har nästan försvunnit helt. Två små änder har bosatt sig där, så man
kanske ska gå dit och mata dom lite. Nästan all snö på tomten är borta, så snart måste vi
kratta bort de gamla löven. Mysigt med lantlivet!
Som jag längtar till sommaren, då vi (jag, älsklingen och syster) kan sitta på baksidan av
huset och kolla på alla barna som leker :) Älskar att bo på landet!

Idag har vi haft stallet, men där emellan har vi pysslat jag och älsklingen. Johan har ritat mer
på sin nya tatuering som han ska göra, medans jag fortsatt med svärmors present.
Är ju så roligt att pyssla med scrap booking, när man har idéer och vet vad man ska göra.
Ska även sätta mig ner och göra födelsedagskort också. Som sagt..det är ju kul :)

Har även fått hjälp av min älskling ikväll igen med tånaglarna. Bort med den gamla färgen
och på med ny! Man känner sig som en ny människa :)

En sak är ju fundersam över.
Känner ett lätt tryck ner mot underlivet. Ibland kan det vara riktigt tungt! Inge farligt
förstår jag, men det känns lite olustigt.

Nu blir det mys med min man.
Älskar Johan mest ♥
1 Desirée:

skriven

Ja de har varit riktigt aprilväder igår och idag med ser de ut som de blir... Tycket neråt de kände jag också jätte mycket med båda. De kändes som om att ungen skulle ploppa ut.. Men de är ingen fara. Kommer inte ihåg varför man får så där men de är ingen fara. Jag tyckte de nästan ilade på något vis också ibland.. Nu är de inte länge kvar! =)

Kommentera här: