23 Februari -10

I flera månader har jag försök få ut mina semesterdagar i pengar, men det går inte har dom
på lönekontoret sagt - genom chefen. Och nu föstår jag ju varför! Hade jag fått pengar då
istället för nu, så hade jag fått det tre/fyr dubbla mot för vad jag får ut nu. Ja får nämligen
endast ut dryga 6000 kronor för 22 semserdagar, och det eftersom ja inte hr någon
ansällning. Jag få ut 212 kronor/dag. Jag får fan ut mer om jag stämlar på Alfakassan för i
helvete!

Så nu ska jag ringa till lönekontret imorgon och skälla MASSOR! Det är inte okej att lura folk
såhär. Dom tror tydligen kanske att jag inte bryr mig, eller förstår att det dom gjort är fel
bara för att jg är yngre. Och fixar dom ingenting så funderar jag på att sriva en notis i till
tidingen. Dom ska inte få lura en massa anda, yngre anställda som dom lurat mig!

Vilka IDIOTER!

Nu ska jag laga mat och äta så jag inte behöver vara så förbannad!
Älskar min Johan mest ♥
Ad interim
1 majsan:

skriven

go girl! vilka muppar...

Kommentera här: