2010-06-29

Är den bästa dagen i mitt liv ♥
Våran efterlängtade lilla tjej - Hjlamar som hon kallats - föddes den 29/6 kl 10:25.
Hon vägde 3870 gram och var 52 cm lång. Efter en smärtsam förlossning och 16 dagar efter
bf kom hon. Och jag kan helt ärligt säga att jag aldrig älskat någon så mycket på detta vis ♥

Nu ska jag mysa vidare med mina älsklingar.
Älskar Johan & lillan mest ♥
1 MarieLouise:

skriven

Vad härligt att hon ville komma ut till er tillslut =) All lycka till er!

Kram!

2 Erica ung fru och tvåbarnsmamma:

skriven

Åh VÄLKOMMEN till världen önskar vi henne och vad skönt för dig att väntetiden är över=)

KRAM

3 Martin:

skriven

Många grattis kramar till dig o Johan hoppas vi ses till helgen så man får provklämma lite på lillan haha

4 Anne:

skriven

Grattis, en lång väntan är äntligen över.

Sa ju att du hade en tjejmage =)

Førväntar mig ett detaljerat inlägg om förlossningen sen =)



Vad ska Hjalmar heta`?

5 Erika:

skriven

Ännu en gång ett stort GRATTIS till er båda, hoppas allt gick bra och att ni alla mår bra. Passa på och njut nu:) Något namn till lillan ännu? Sköt om er, och så hoppas jag att vi kan ses i sommar! Kram

6 Majsan:

skriven

Grattis ännu en gång :) Har ni något namn till lilla "Hjalmar" Kramar

Kommentera här: