Born To Rule

Idag var första träffen med föräldragruppen.
Var jätteroligt och spännande att träffa dom andra föräldrarna :)
Vi är paret som är beräknat att föda sist i våran grupp, men får jag som jag vill så kommer
h*n ut  början av Juni! Haha.. Vill ju gärna hinna bada i sommar jag också! Speciellt nu när
vi bor så nära forsaleden!

Innan vi gick på första träffen av föräldragruppen, så kutade vi in på H&M för att se om dom
hade några fina bebis kläder. Trodde inte det, men man kom in i himelriket när man var där.
Fastnade direkt för ett par byxor, som det inte fanns några många exemplar kvar av. Så vi
skyndade oss att köpa med oss dom. Superfna och söta. Passar både en flicka och pojke!




Vi har även varit till Marieby för att fira en ung mö vid namn Hulda. Hon fyllde inge
mindre än 97 år idag. Pigg som en nötkärna är hon och klarar sig helt själv. En kvinna av
stål med andra ord :)

Nu är vi hemma och tar det lungt!
Ska ringa lite hovslagare, så jag skriver mer vid tillfälle..
Älskar min Johan mest av ALLT
Ad interim
1 Carin:

skriven

Sicka sööta byssor ;-)

2 JNY - musik & annat i mitt liv:

skriven

Shululululu! röstar på din bikini, rösta gärna på min med :)

Kommentera här: