Söndags ångest? Inte jag!

Söndag.. Ångestens dag!
Dock har jag inte känns någon ångest. Är nog för man inte jobbar just nu, utan är hemma med en underbar dotter. Kan nog också bero på att man är lite dagavill. :)

Jag har sagt länge att jag skulle börja träna i måndags, men det har som vanligt (!) blivit framskjutet.. Men idag tog jag tag i det! Har tränat styrketräning i trettio minuter (armar, axlar och mage), samt trampat i trettio minuter på crosstrainern. Jag är med andra ord helt SLUT. Nu ska jag träna i fem dagar och vara "ledig" från träning under helgerna. Kör jag på såhär nu fram till jul så kanske man har tappat några efterhängsna gravidkilon.

Såhär kommer mitt tränings-schema se ut
:
Måndag:
Zumba
Tisdag: Styrketräning, Crosstrainern
Onsdag: Zumba
Torsdag: Styrketräning, Crosstrainern
Fredag: Zumba
(Kommer ev träna Söndag-Torsdag istället.)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det lite pepparkaksbak och sen middag som blir köttfärsfrestelse med sallad. Uppdaterar lite mer senare ikväll.
Älskar Madeleine & Johan, min egna lilla familj! ♥
1 Jessica:

skriven

Men gu va du é duktig! Tycker att vi ska ta oss i kragen å släpa ut barnvagnarna på en promenad oxå någon dag...men man é ju så seg innan de blir nått hahaha

Men de vore roligt att träffas lite =)

Kram

Kommentera här: