Träningsverk

När jag vaknade imorse så värkte det i hela kroppen vid minsta lilla rörelse. Träningsverka var det jag kännde, s-k-ö-n-t! Tränade bort gårdagens träningsverk idag, 40 minuter Zumba och 15 minuter styrketräning.
Dryga timman efter att jag tränat mådde jag illa och kännde av träningsvärken på stört. Känner att om jag ska klara av att ta hand om fröken (så inte johan behöver göra det själv p.g.a mina värkande kroppsdelar) så får jag köra styrketränings passen varannan dag. Så imorgon blir det endast 30 minuter på crosstrainern.

Annars har resten av dagen gått till att vila och försöka få i mig mat. Nu har jag äntligen piggnat till och träningsvärken är endast kvar i nacken. Lär nog känna desto mer imorgon när man ska kliva upp.

Nu ska jag vila en stund till sen blir det sängen.
Älskar Madeleine & Johan, min egna lilla familj! ♥
1 Desirée:

skriven

Duktig du är! Men du vet att kroppen behöver vila också för att de ska hända något! Musklerna måste få återhämta sig mellan varven! Kanske bättre att börja sakta och trappa upp istället för allt på en gång ;)

KRam

2 majsan:

skriven

Klokt av Desirée! Ta det lugnt vännen med träningen. Hoppas vi kan ta en dejt till veckan! Är så nyfiken på hur eran lilla sessa har vuxit! kram på er!

Kommentera här: