Grattis pappa och prinsessan ♥

Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är pappas födelsedag. Hurra, hurra, hurra!


Pappa med prinsessan, 2 dagar gammal ♥

Vi firar ju även att våran älskade lilla prinsessa blir hela 3 månader gammal idag!
Min fråga är; Vart tar tiden vägen? Vad fort allt går.. Var på bvc idag för mätning, vägning, läkarundersökning och första vaccinationen. Hon väger numera 5600 gram och är 59 cm lång! Mammas älskade lilla hjärta
Allt gick superfint och att ta vaccinationerna gick bättre än vad jag förväntade mig. Hon vart såklart ledsen och det gjorde verkligen ont i mitt mammahjärta, men efter lite tröst av pappa så vart hon glad igen!

Ny tid om en månad, så då får vi hoppas att hon gått upp lika bra då! Då är det även en träff med föräldragruppen också, då ska vi prata om portionsmat m.m.

Nu ska jag fortsätta och städa det sista här hos pappa innan prinsessan vaknar. Sen blir det mys, kinamat och tårta!
Älskar Madeleine & Johan, min egna lilla familj!

1 Anonym:

skriven

Grattis till lilla sessan på 3 månadersdagen :) kram

2 majsan:

skriven

Kommentaren ovan är från mig :) Mån, tis är jag upptagen, men sen resten av veckan har vi inget inbokat. Hur ser det ut för er? kram

Kommentera här: