Första album.

Sent på tisdags kvällen beställde jag massor med kort på prinsessan och dom fick vi hem idag redan. Snacka om service! Så jag har suttit och sorterat och plockat ut kort som vi ska ha i frökens egna första album (hade en redan, men såg en mycket finare på stan i tisdags som jag inte kunde låta bli att köpa).

  

Älskar att pyssla på med dessa böcker. Är ju ett kul minne från när dom är små som dom kommer kunna ha med sig och visa för mina barnbarn sen! ;)

Ikväll är det tredje kvällen i rad som fröken har somnat tidigt. Är uppe lite längre stunder på dagarna nu och pratar som en tok :) Kan sitta och lyssna på hennes jollrande i evigheter, jag blir aldeles varm i kropp och själ. Är så stolt över våran prinsessa! Att det skulle vara underbart att vara mamma visste jag, men så här underbart? 
Älskar min dotter mer och mer för var dag som går



Klickade hem en ny dvd-box idag också. Grey´s Anatomy säsong 5 kommer om några dagar, förmodligen i början på nästa vecka. Fick göra det då älsklingen skall åka iväg och jaga med Lautamäki en helg :) Några som frågat om jag vill ut på krogen eller dricka vin, men jag har ingen lust att ligga bakis. Vill mycket helldre vara pigg och mysa med min dotter, men vi är gärna med på vinkvällarna!
Grey´s Anatomy säsong 7 börjar på onsdag också, hur lycklig är man inte då? :)

Nä, nu ska jag pussa min prinsessa gónatt och sen sova.
Älskar Madeleine & Johan, min egna lilla familj!

Kommentera här: