Kärlek existerar!

Här skrivs det inte allt för ofta.. Vet ju inte riktigt vad jag ska skriva heller, så då är det inte riktigt någon mening. Skulle egentligen bara vilja vräka ur mig massor med saker, men det är för privat så det får printas ner i en egen dagbok! Finns för mycket nyfiket folksom kan läsa det..

Prinsessan växer så det knakar, dansar och pratar som en tok. Min älskade dotter..solstrålen i mitt liv. Vad skulle jag göra utan henne?! Älskar henne så otroligt mycket! Tiden går på tok för fort, man hinner nästan inte med. Så mycket förlorad tid med denna underbara lilla människan försvinner ifrån mig. Är ju jobbigt! :( Varje minut jag inte är med henne, saknar jag henne. Kan ärligt säga att jag gråter över det lite då och då!


Prinsessan gungar hos farmor! ♥

Bus med pappa, hemma i Svedje. ♥

♥♥ Älskade prinsessa! ♥♥

Äter på Athena med mamma och pappa. ♥

Dansar hos farmor. ♥

Solstrålen i Tansbyn hos gamelmoster Lena. ♥

Badar i Tandsbyn. ♥

Den finaste lilla människan som finns. ♥♥♥

Åker läggare med pappa på 1-års dagen. ♥

Kärlek existerar!

Kommentera här: