Kärleks filmer

Nu när det är vinter och mörkt ute så finns det inget bättre än att tända en massa ljus och sätta på en riktigt bra film. Synd bara att det inte finns så mnga filmer ute nu. Nya filmer. Men det kommer flera på bio nu under vår-vintern. Här är två av dom som jag längtar efter och gärna vill se.




Kärleks filmer är något jag verkligen älskar att kolla på. Man blir alldeles pirrig i kroppen och känner sig super kär på nytt själv. Typiskt tjejer tycker förmodligen alla killar. :)

Igår när jag stod och borstade frökens tänder så såg ja någonting jag missat. Prinsessan har fått en till tand, så nu har hon åtta stycken. Mammas gó fröken!
Igår var hon inte det minsta trött heller. La henne i sängen strax före 20:30, men inte skulle hon sov inte. Så efter dryga halvtimmes skrik gick jag in och la mig ner i stora sängen och mös med henne i en kvart. Men då hon låg och små fnittrade/skrattade i fem minuter fick hon kliva upp igen och sprang av sig i 45 minuter innan jag la henne igen och hon total deckade. :P Underbara unge. ♥

Nu ska jag se om det finns några flera filmer som kommer under vår-vintern. Sen ska jag sätta in jul bilderna, för det har jag inte orkat gjort ännu.

Ad interim

Kommentera här: