Alla ♥-ans dag

Då var alla ♥-ans dag över för detta året. Blev väckt av mina älsklingar med en present. Fick ett superfint armband, som Kenza designat, med ett hjärta som det står Love i. Underbart sätt att vakna på!
Tillsammans fick vi en present av svärmor också. Godis, en fin hjärtlykta, en trisslott och två par strumpor till prinsessan. Underbara svärmos! ♥

Var även på jobbet i vanlig ordning. Jobbade i dryga två och en halv timma innan jag begav mig till den hemska tandläkaren. Planerade att fixa två av mina rotfyllningar, så nu mina kära vänner kommer jag leva som en fattiglapp ett tag. Ska sätta i två kronor och fixa lite till, så slutnotan kommer hamna på ca 14000 kr. 4000 kommer försäkringskassan stå för, men resterande ska jag betala. Men äntligen kommer dom två tänderna fixas! Som jag har väntat.

I helgen som var for vi upp till Hotagen över dagen, på lördagen. Firade farbror som fyllde år med middag på Rörvattnets Fjällhotel, samt paket och tårta hemma hos farbror och lena. På kvällen sov vi över i Orrviken. Spelade yatzy, 12.50s poker, drack cider och körde anden i glaset. :)
I söndags körde jag skoter och åt lite kolbullar.

Har tappat lusten till att blogga, men uppdaterar mer när jag har lust.
Nu ska jag sova.
Älskar Madeleine & Johan, min egna lilla familj! ♥

1 Joanna:

skriven

Hej!

Vi håller till på Solliden.. =) Har du prövat zumba? De e ju riktigt roligt faktiskt.. :)



Ser att du ska fixa tänderna, du är modig du! Själv är jag totalt livrädd..men lyckades dra ut en idag, med hjälp av "bara" en himla massa lugnande.. förr har jag fått narkos.. Så nu är jag sååå stolt! =)



Kram påre

2 Joanna:

skriven

Ja,absolut! =) Tror det är 10-12 tillfällen,och kostar runt 800 har jag för mej.. Det är mamma som lurat med mej,o jag fick det av henne..så jag har inte så stor koll! ;)



Ja,det där med tänder är så sjukt jääävla dyrt! jag har ju hållt på med min utslagna framtand i 17 år.. Det blir myyyycke pengar.. Tur man har försäkring en sån gång!



jamen visst, hon är stora damen.. hon fyller t.om 7 i år..fast inte förrän i oktober då! ;) Tiden går alldeles för fort..syns ju på lilltjejen din också! Dom växer så de knakar.. =)



Kraam

Kommentera här: