Fotografering

Då var det snart helg igen. Veckorna går förfärligt fort!

Och imorgon ska vi åka till Orrviken och sova över igen. Spela lite 12.50 poker, yatzy och köra anden i glaset. Ska bevisa för Sonia att det inte är jag som drar med mitt finger. :)
Men resten av helgen vet vi inte vad vi ska göra. Förmodligen bara vara hemma, för det har vi knappt varit någon helg. Vore skönt att vara hemma och ha lite familjemys också! ♥

Var med och tävlade om 30 minuters fotografering och tre förstoringar av Janni. Har varit in på hennes hemsida flera gånger, då hon tar väldigt fina bilder. Vi tänkte boka tid med henne för fotografering av Madeleine. Så nu har man ett presentkort där. Det tyckte jag var roligt! :)

Kommer äntligen i några av mina byxor som jag hade innan jag vart gravid. Kan knäppa dom också! Men då händer buken över.. Suck! Men den ska förhoppningsvis också försvinna någon gång!



Nu ska vi sova i det här huset.
Älskar Madeleine & Johan, min egna lilla familj! ♥
1 Erika:

skriven

Vad fin du gör bloggen!



Japp jag ska bli tjockis igen:) Det ska bli jätteroligt att få två små busfrön här hemma:)



Kram

Kommentera här: