Utmaning!

Fick en bloggutmaning av min älskade vän Carin.

♥ Hur länge har du bloggat?
Har bloggat sedan mars 2008. Hade en blogg innan den, men minns inte hur länge jag skrev på den bloggen.

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Jag läser ca 10 bloggar regelbundet.  

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Dagboksbloggarna är mina vänners, sedan läser jag ca fyra stycken ämnesbloggar.

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja, det tror jag. 

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Ja, vissa saker vill jag inte skriva här på bloggen. Vet ju inte riktigt vilka alla är, då man inte allt för ofta får kommentarer. Har ca 40 st unika läsare varje dag, men vet vilka ca 20 av dom är. Så vissa saker skriver jag inte här.

♥ I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Jag bloggar för min egen skulle. Är ju som min dagbok. Sen att jag har läsare, som är intresserade av vad jag gör är bara ett plus.

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Nej!

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Yngre personer bör nog inte ha en blogg, då dom kan ha lättare för att skriva om saker som dom kan ångra senare.

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Svarar som min vän Carin gjorde: Jag ser inga nackdelar, det är bara roligt!

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Det tror jag nog. Så länge jag tycker det är roligt kommer jag fortsätta!

Nu utmanar jag Malin, Sandra N, Desirée, Majsan & alla andra som vill göra denna utmaning! :)

Kommentera här: