Helg!

Då är det snart helg.
Ska förbi affären och se om jag hittar någonting gott som jag kan göra till middag idag. Älsklingen ska på firmafest, så jag och prinsessan äter middag själva. Sen kommer Sara och ska ha lite fredags mys med oss, så då måste jag köpa lite chips och brunsås. ;)
Alla som känner mig vet att jag älskar salta chips som man dippar i varm brunsås. Mumma!

Prinsessan börjar krypa lite smått. Hon tar sig frammåt sakta men säkert. Jag blir så stolt. ♥ Min prinsessa bara växer och växer, och imorgon blir hon hela sju månader. Älskade lilla prinsessa, jag är så glad att just jag blev mamma till dig! ♥



Nu ska jag göra ett sista ryck.
Älskar Madeleine & Johan, min egna lilla familj! ♥
1 Majsan:

skriven

Tänk att jag ler så stort när jag får läsa om chips och brunsås. Nästan så man måste prova :) Hoppas allt är bara fint med dig och familjen. Kramar

2 Carin:

skriven

HAHAHA hade nästan glömt din brunsås =P ( men det e ju faktiskt gott)

Kommentera här: