Växasäng från Otto & Emma.

Då prinsessan döptes fick hon ju en fin, gammeldags växasäng från en butik på frösön som heter Otto & Emma. Vart förälskad då jag såg den, men insåg att jag inte hade råd att köpa den då. När jag sedan hade råd var den redan såld och jag vart lite ledsen. Men några dagar innan dopet, var vi tvungna att hämta Madeleines doppresent som var från mamma, Ingemar, morbror Anders, Gilla och gammelmoster Lena. Det visade sig vara den fina växasängen som jag ville ha till prinsessan. :) 

Nu längtar vi tills rummet är färdigtapetserat så vi får börja möblera och göra iordning sängen.

Gå in här och kolla på den (i inlägget är sängen på 8:e bilden). Har tyvärr ingen egen bild på sängen ännu. Ska ta en bild sen när den är färdigbäddad.
När jag väl har pengar ska jag åka till Otto & Emma och köpa lite mer snygga möbler som man kan ha i prinsessans sovrum.

Nu är det dags att börja laga mat.
Älskar Madeleine & Johan, min egna lilla familj! ♥
1 Viktoria:

skriven

svar på kommentaren:

Ja det tycker jag med! Men det blir nog nyktert för mig också isf, kände att det blev lite väl mycket i lördags, haha! Förhoppningsvis är jag tvungen att hålla mig nykter snart;) Men det är ju sant att man har lika kul då :)

Det var supertrevligt igår! Jag tycker absolut att du och Madeleine ska komma och hälsa på oss något! :) Kram

Kommentera här: