Grattis Angelica

Såg precis på FB att min tremänning Angelica Blomberg blivit mamma till en liten flicka. STORT Grattis till henne och Andreas. Vad kul! :) Ännu en flicka i släkten. Undra vad Carro och Jonte för för en liten krabat. Förmodligen en tjej. Blir aldrig för många flickor inte! ;)

Är ju ganska roligt, att av mamma och pappas sex barnbarn så är alla sex flickor. Sex underbara flickor! ♥

Idag kräktes prinsessan igen. Är nästan så jag undrar om hon gått och blivit magsjuk? Känner mig själv väldigt olustig i kroppen. Illamående och flera besök på toan. Även om inte hon är det så kan ev. jag ha blivit det. Men då är det ju endast hon som kunnat smitta mig också.. Ja, hon ser iaf pigg ut. Så jag tror inte hon är magsjuk!

Ikväll blir det i alla fall bilbingo och jag hoppas på storvinst! :D

Kommentera här: