Advets pyssel

Idag har jag och prinsessan stökat på för fullt i Svedje. Gardiner och stakar står/hänger i fönstret,fönstren är putsade, små tomtarna står i fönstret men något som fattas är lite blommor. Annars så är det riktigt mysigt här. :) Är bara i sovrummet som det inte är pyntat i ännu, men det ordnar vi imorgon.

Prinsessan har "hjälpt" mig hela dagen, då hon somnade till i min famn i ca 5 minuter, sen vägrade hon sova i vagnen. Men tillslut somnade hon i min famn igen vid 4 tiden och sov sen i en timma i soffan. Så eftersom hon gjort allt i sin makt för att inte sova så har hon varit odygdig istället. :P Gjort saker hon vet hon inte får göra.

Hon är ju ialla fall världens underbaraste unge. ♥

 


Blir alldeles varm i kroppen vid bara tanken av denna lilla människa som förgyller mina dagar. Älskar dig min underbara prinsessa mer än ord kan beskriva. ♥ Är så glad att du finns i mitt liv!

Kommentera här: