Lussebulle

Skönt det var med en sovmorgon idag. Det var jag värd!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har mest tagit det lungt innan vi for iväg på Ica MAXI och handlade mat. Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och ska äta en lusse bulle. Inser att det jag och Benny bakade i tisdags inte räcker långt, så i veckan ska jag bara en dubbel sats med lusse bullar så kanske det räcker till Lucia i alla fall. :)

Måste ju även koka knäck och göra något annat julgodis. Enda tiden på året då jag tycker det är gott med fikabröd är i december. Eller det enda fikabröd jag äter då är lussebullar, och det räcker gott och väl. Äter ju desto mer av godiset man gör.

Är så otroligt sugen på att ta kort när jag har 1800-tals kläder på mig. Är ju så otroligt fina klänningar. Ta bara ett ex. från serier The Vampire Diaries. Så otroligt vackra!




Nu blir det lite mer fika!

Kommentera här: