Sol & värme

Vilket underbart väder det var idag igen.

Då var det helg igen
. Det ska bli så skönt att få mysa med prinsessan imorgon och veta att man inte behöver åka och jobba! :)

Har gått jättebra i veckan och jag har fått lite fler timmar vilket betyder mer pengar på kontot. Fick även höra att vissa sagt en massa positiva saker om mig på nya jobbet. Känns ju jätte bra och var väldigt kul att höra.
Men nu blir det två veckor på zätagränd igen, sen blir det bara i Odensala.

Och idag när jag jobbade var prinsessan hos mormor. Och när vi kom dit idag så fick prinsessan så fina ytterkläder idag som hon kan ha nu, dessa härliga och varma dagarna.



Och ikväll har vi (jag och Benny) suttit och kollat på utlandsresor. Ser ut som det lutar mot Samos, Grekland. Är så sugen och jag tycker prinsessan är i lagom ålder för att åka på sin första resa utomlands. :) Har hittat det perfekta hotellet, så nu vill jag bara beställa. Men ska vänta ett tag till och se om vi hittar något annat kanske. Blir ju en resa i slutet av augusti, så det är ju ett tag kvar.

Ne, ska mysa lite nu innan vi ska sova. Blir ju en tidig imorgon även fast det är helg. ;)
Älskar Madeleine & Benny mest av allt

Kommentera här: