Mitt allt ♥

She speaks to me in Persian
Tells me that she loves me
The girl with golden eyes
And though I hardly know her
I let her in my veins
And trust her with my life
 
Dom som gjort denna låten är dom som gjort en ny favorit, som jag letat efter i evigheter. Sixx A.M är helt otroligt bra. Så nu sitter jag och lägger upp en egen lista på Spotify som jag kan spela, men bara bra musik. :)
 
Idag efter jobbet for jag till Marieby och hälsade på min älskade lilla prinsessa. Tänk att man kan se så stor skillnad på så få dagar! Är skrämmande, och det betyder att jag är på tok för länge ifrån henne. :´( Men på lördag ska jag få hämta hem henne, så vi får se om jag kanske kan övertala mitt stora hjärta om vi kanske ska ta och åka på storsjöbadet på söndag kanske.
 

Är verkligen ingen konst att älska denna underbara lilla prinsessan.  ♥
Blir tokvarm i kroppen av att tänka på, och titta på, min prinsessa.  ♥ Hon är mitt liv. Utan henne vore jag ingenting. Hon är ljuset i min vardag och jag skulle verkligen göra allt i min värld för henne.
Är glad som får ha henne i mitt livoch stolt som får vara hennes mamma.  ♥
 
Idag går vi in i vecka 21 också. Såbäbis närmar sig med stormsteg.  ♥
Älskar Madeleine, Benny och bäbis mest.  ♥

Kommentera här: