Nyårs lista. ♥

1. Höll du några av dina nyårslöften? Jag gav inga nyårslöften ifjol!
2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Några stycken. :)
3. Dog någon som stod dig nära? Nej och det är jag otroligt tacksam för. 
4. Vilka länder besökte du? Spenderades ingen semester utomlands i år, men där emot så var vi nere i Kumla och Norrköping på semester.Frågar man min ssysterdotter (tror det var Wilma) så är ju våra olika län i Sverige olika länder. Så det kanske räknas som utomlands ändå. ;) 
5. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Önskar jag och Johan ska kunna komma överens om våran dotter SJÄLVA. Vi ska kunna bete oss som vuxna som vi gjorde i början av 2012. Annars är jag nöjd och lycklig med mitt liv. Kan omöjligt ha det bättre än så här. 
6. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Fredag den 6:e april. ♥ Då plussade vi. 
7. Vad var din största framgång 2012? Att vi blev gravid och att min prinsessa änsligen ska få bli storasyster! 
8. Största misstaget? Inget..
9. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar här och där, men inget mer.
10. Bästa köpet? Hmm. Älsklingens köp av bil kanske? :)
11. Vad spenderade du mest pengar på? Bensin tror jag..
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? Plusset på stickan i början av april. :)
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Många låtar med Rihanna, David Guetta - She wolf och PSY - Gangnam style. Finns så många fler, men det blir för långt och för mycket att skriva.
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte, tror jag oftast är glad. Är ingen sur människa av mig!
15. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och åkt till nya ställen, som alltid!
16. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor utnyttjat mig och sedan säga att vi gör allt på mina villkor när jag är den som anpassar mig. Syns att det är jobbigt när jag börjar säga ifrån.
17. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj, synd dock att prinsessan fattades. Men nästa år är hon och bäbis med oss! 
18. Blev du kär i år? Har varit kär sedan 2011, men blev lyckligare i april! Äntligen ska vi tre bli fyra ♥
19. Favoritprogram på TV? Grey´s Anatomy och The Vampire diaries.
20. Bästa boken du läste i år? Böckerna jag börjat läsa nu. En serie som heter Nattens Hus, och den handlar sklart om vampyrer. :D
21. Största musikaliska upptäckten? ...
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, och det ligger i tryggt förvar i magen ;)
23. Något du önskade dig men inte fick? Jag är inte den personen som önskar mig saker (menar såklart materiella saker)
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Åt tårta och god middag med folk som betyder mycket för mig. 
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Har inte kunnat bli bättre än vad det vart!
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Svårt då jag bara vuxit och försökt hitta passande kläder. :P
27. Vad fick dig att må bra? Min prinsessa, min älskling och plusset. 
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm.. Skulle väl vara Paul Wesley. ;)  
29. Vem saknade du? Som vanligt faster.. 
30. Har du några nya löften för åt 2010? Nej. Mitt år kommer bli det bästa någonsin, så jag behöver inte ge några löften för att den ska bli bättre Vi ska bara se till att hålla oss friska, jag och mina älsklingar. 

Kommentera här: