Håller alla tummar och tår.

Om det går som det ska nu så kommer jag förmodligen att ha ett jobb (vikariat en längre tid) ganska snart som det lät. :) Äntligen börjar det hända något och samtalet jag fick idag gjorde att det börja kännas lättare för mig. En sten har snart lättat från mitt hjärta!
Kan ju kanske bli så att jag dessutom får någon/några veckors semester i sommar också. Det vore ju toppen. Något jag verkligen skulle bli glad över. Hoppas jag får jobbet nu!

Idag kom Johan och Madeleine in på förmiddagen, prinsessan har feber idag så det vart inget dagis för hennes del. Man har verkligen sett hur hängig hon är och hon ligger omkring 39 i temp, så det är ju inte så konstigt. Så i eftermiddag/kväll blir det en lugnt för oss med massa mys. ♥  

Nu ska jag stöka på lite här innan prinsessan vaknar.
Ad interim

Kommentera här: