Familjen Annorlunda

Vilket härligt program. Verkligen något för mig! :)

Familjen Norrström ser ut att vara en härlig/underbar familj där båda föräldrarna har tålamod som andra föräldrar önskar dom hade. Önskar jag själv kunde ha en sådan stor familj. Barn är underbara och det måste väl vara den underbaraste gåvan man kan få. Att kunna bli gravid, för det kan inte alla bli tyvärr.
Men alla människor jag pratat med om att ha en stor familj med MÅNGA barn gapar bara och tycker man är knäpp. Vart skulle man få pengarna att försörja familjen är ju störta frågan. Ja, det är väl något som löser sig..

Barn är som sagt det bästa som finns. Den absolut bästa gåvan sm jag någonsin fått är Madeleine, och då kan jag bara tacka en människa i hela världen till att hon finns, och det är ju Johan. Även han är en av dom viktigaste människorna i mitt liv som fortfarande har en väldigt stor plats i mitt hjärta även fast vi inte är tillsammans längre. Och det kommer han alltid ha!

Världens finaste lilla lappunge. ♥


Ad interim

Kommentera här: