Hjärtljud ♥

Då har vi äntligen fått höra h*n. 144-150 underbara ♥-slag i minuten. Nu kan man lugna sig och vänta på att vi ska få göra ett ultraljud.
 
Våran barnmorska hade semester, så vi fick hjälp av Ulla-Karin. Dom är så underbara tjejerna på Zäta. :)
Det visar sig även att min och Bennys bäbis har samma barnmorska som Maria & Kent hade när dom väntade Benny. Så det måste jag berätta för Reidun. Hon har hunnit med två generationer där då Reidun. :)
 
Nu är det bara 12 timmar kvar, sen är det semester. Kommer bli så skönt och jag ska njuta utav bara den. Flytta, åka neröver, gå på Kålmården, åka till Göteborg (som det ser ut) och gå på grönan och en massa annat skoj.
Kommer bli en toppen sommar. ♥
Längtar tills vi är ny inflyttade och har gjort iordning i lägenheten, precis sm vi vill ha det.
 
Ne, nu ska jag jobba så det blir kväll någon gång.
Älskar mitt liv något enormt. Tack alla som finns i mitt liv. ♥
Älskar Madeleine, Benny och bäbis mest av allt. ♥
1 Annika:

skriven

Grattis!Vad kul med ännu en ny liten släkting!!Hoppas du mår bra och allt flyter som det ska :)
Kram från oss i Fanbyn

Kommentera här: