Tisdag, tjugosjätte i sjätte, tvåtusentolv.

Idag på lunchen hoppade jag in i bilen och for till Södersport för att hitta en trehjuling till prinsessan. Har inte hittat någon som är bra nog, för antingen så är dom för höga eller så är det för långt mellan pedalerna (eller vad de heter) och sätet. Men hittade en som var för två åringar så jag slog till och köpte den (så får mamma köpa en ny cykel nästa år med stödhjul istället). :)
Sen var vi på barnens hus och köpte leksaker där, samt lite kläder.
 
 
Så ikväll har jag slagit in paket så det rykt om mina fingrar. :)
 
Imorgon ska jag hämta prinsessan på dagis och sen blir det hem och mysa tills Johan hämtar henne igen. Efter det blir det bilbingo igen för mig, Camilla och Ida i Tulleråsen. :P Är bäst man passar på, för när fisen kommer hit så vill jag inget annat än vara med henne 24/7 helst. Varje minut jag inte jobbar ska spenderas med min älskade lilla skatt som snart blir stor tjej. ♥
 
Nu blir det sova för jag är dödstrött.
Älskar Madeleine & Benny mest av allt. ♥

Kommentera här: