Disneys bokklubb.

Jag som älskar Disney är just med i disneys bokklubb. Får då hem en bok i månaden, en ljudbok och ett spel (som hon kan ha användning av när hon blir lite äldre). Böckerna är så fina och jag längtar tills man kan ligga i sängen och läsa för prinsessan.

Just nu så har hon så bråttomt att vända blad, så man hinner inte mer än läsa ett ord för henne innan det byts sida. :P Så jag får vänta ett litet tag till innan jag börjar läsa för henne. Ska istället införskaffa mig en cd-spelare (eller något man kan spela skivorna i, allt förutom en dator som hon vill trycka på) så hon får börja lyssna på ljudböckerna.

Älskar ju Disney själv, och jag minns vi hade disneyböcker när vi var små. Tycker det är så mycke roligare att vara med i Disneys bokklubb än än att få dessa prassliga tygböckerna. Hon hade användning av dom när hon var jätteliten. Men nu har man ju sånna till nästkommande barn, så kan fortsätta samla på Disney böckerna.

Skulle ni själva vilja vara med kan ni gå in här.

Nu vaknade prinsessan först. Dags för lite mys med henne innan vi ska på affären.
Madeleine & Benny

Kommentera här: