Grattis på morsdagen mamma, svärmor, farmor, mormor och mig själv. Och grattis lillebror på 21-års dagen. ♥

Tack för den fina blomman jag fick idag prinsessan. Men jag undrar om man inte var värd mer än fem minuter? :( Tur hon snart kommer hit prinsessan, saknar henne SÅ!

Helgen har spenderats i Orrviken med härligt folk. Ätit gott, solat och bränt mig, ätit tårta, umgåtts och kollat på eurovision song contest. Hon är fruktansvärt bra Loreen och det var ju helt klart rätt att hon vann, för ingen annan låt var ens i närheten av så bra som hennes var.
Idag var vi även in och grattade mamma på mordsagen (åt ännu mer tårta) och grattade lillebror på 21-års dagen. Imorgon är det mammas tur (eftersom hon även fyller år i maj), så jag får förhoppningsvis pussa på fröken då.

Nu blir det sängen så jag får någon timmas skönhetssömn. Ska ju orka jobba 4½ dagar denna vekcka.
Älskar Madeleine och Benny mest av allt. ♥

Kommentera här: