I´m in trouble! :P

Alla har vi haft förhållanden, före dom vi har nu. Att sedan vissa  har svårt att acceptera det och tycker att man ska radera allt som har med den personen (exet) att göra..dom tycker jag synd om. Jag kommer alltid ha kontat med Johan (speciellt då vi har barn tillsammans) och att den nya tjejen har problem med att jag inte raderat honom från facebook, radera kommentarer på bilder eller saker jag skrivit när vi varit tillsammans fortfarande, tycker jag är tråkigt. Varför skulle jag vilja göra det? Det är ju min historia med honom. Det är verkligen inget jag kommer radera. 
Man kan ju undra om hon önskar Madeleine kunde raderas också? Det måste ju vara jobbigare att veta att karln har barn med en annan kvinna än att se en gammal bild med orden jag älskar dig, skrivet 2010 då Madeleine var nyfödd och vi var som nyförälskade.. Ja, vi älskade varandra innerligt, men nu är det helt annat. Vi är inte tillsammans längre och båda har nytt. Vad är det då att störa sig på?! Så det är inte jag som behöver släppa och gå vidare, det har jag redan gjort!

Nu får man väl skit för att man skriver detta också. Eftersom jag valde att inte svara henne då jag vet hur jag kan bli och reagera på vissa saker. Har gjort väldigt klart för mig att jag vill inte ha något med henne att göra, men det återstår att se hur de nya smsen eller samtalen kommer se ut. För går hon in på min facebook sida och kollar genom mina bilder så läser hon garanterat min blogg.

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med min febriga prinsessa.
Mammas lilla älskling. ♥
Älskar Madeleine & Benny mest

Kommentera här: