Blutsaft.

Idag var vi på kontroll, och allt såg bra ut förutom blodvärdet. Det hade sjunkit rejält, så det är inte så konstigt att jag är så sjukt trött. Blodrtrycket var 100/55, vikten behöver vi inte ens prata om (SUCK!) och hjärtljudet låg på 142. Även att bäbis lagt sig med huvudet neråt, men är rörlig. Älsklingen fick även han känna på huvudet. ♥
 
 
Efter kontrollen fick jag åka på apoteket och ta ut järntabletter och även att jag fick så lov att köpa blutsaft på affären. Men det var nog bland det äckligaste jag någonsin druckit. Men vad gör man inte inför förlossningen. :)
 
Sen for jag och hämtade prinsessan på dagis. Åh, vad det är underbart att se prinsessan och få pussa på henne. Är så jobbigt att vara utan henne. Men får ju hämta henne på fredag, och då kommer hon äntligen hem. ♥ Så efter dagis for vi till mormor och spenderade några timmar där innan Johan kom och hämtade henne.
 
 
Att det ska vara så svårt att ställa upp? Jag förstår inte. Istället för att vara tjurig och jävlas så kan man hjälpa varandra. Alla mår mycket bättre av det. Försök och du får se att det kommer bli enklare!
 
Nu blir det kolla datorn lite mer, sen lägga sig i sängen och läsa i boken. Är så fruktansvärt trött!
Madeleine, Benny & bäbis. ♥
1 Karin Murén, Midsona Sverige:

skriven

Gillar du inte smaken på Blutsaft kan jag tipsa dig om att det också finns Blutsaft som tabletter.

Kommentera här: