Badhuset

I fredags fick mormor vara barnvakt åt Mio så Madeleine fick egentid med mig och Benny. Benny slutade tidigare för att vi skulle kunna åka på badet så tidigt som möjligt och det var i rättan tid vi for, för det var så lugnt och skönt på badet. Perfekt för bus med min stora tjej.
Jag blir så imponerad över hur modig hon är. Med endast arm puffar hoppar hon från kanterna, rakt ner i polen. Man får knappt hålla i henne, för hon kan simma själv. Då befinner vi oss i den stora poolen där det inte finns någon chans på jorden att hon bottnar. 
Rutschkanorna åker hon i med Benny också, helt orädd och skrattar hela tiden. Jag menar, inte ens jag vågade så där mycket i hennes ålder. Hon är ju inte ens 3 år gammal.
 
Så nu har jag bestämt att vi ska införa en dag i veckan, när det är min vecka, då vi ska ha egentid med Madeleine på badet. Det behöver vi. ♥ Madeleine behöver också tid då hon får stå i centrum, där hon får all uppmärksamheten. ♥
 
 
♥ Madeleine, Mio & Benny. 

Kommentera här: