Familjedag

Idag packade vi in oss i bilen och åkte till fåker på en familjedag där man fick prova på årens nya skotrar. Det var fina skotrar, fullt med folk och fint väder där solen tittade fram då och då. Synd bara att Madeleine inte var med oss. Tar igen det senare. 
 
 
Är så skönt att vara ute och få andas friskluft plus att det är så mysigt att umgås med familjen. Får ta fler av dessa dagar framöver när vår-vintern kommer. 
Längtar till påsk då vi packar in hela familjen och åker upp till Gräftån. Har min älskade tjej då så vi ska hitta på massa saker att göra då. Benny ska ta ledigt en dag från jobbet så vi ska vara där uppe i minst fyra dagar, så jag hoppas vädret är med oss då. :-) 
 
Ikväll lagade jag ryggbiff igen och det gick hem hos alla som åt. Och nu gör jag i ordning cremé brûlée till efterrätt. Men får se om vi äter dom imorgon, annars får vi äta dom jätte sent ikväll. Men gott ska det bli i alla fall. :-) Dom är snart klara, så jag kan ta ut dom ur ugnen, sen fortsätter vi med att spela Mario på Wii spelet resten av kvällen. 
 
Snart är det måndag så min älskade tjej kommer hem. 
♥ Madeleine, Mio & Benny. 
1 Madeleines.se - FotogladGravidMamma:

skriven

Glad jag blir!! Tack :D Den är från KappAhl, fyndade den tidigare i vintras för typ 150kr då det är höstkollektionen, men tror de har liknande denna säsong med :D

Kommentera här: