Filma

Har kommit på att jag måste börja filma mina barn mer.
Jag själv älskar att sitta och kolla på filmer från när jag är liten, eller när Benny är liten. Jag vet att jag kommer vilja se tillbaka på tiden då mina barn är små när dom väl är stora och vuxit upp, så jag måste börja filma mer. Barna kommer säkert också vilja se på film från när dom själv är små, så jag vet nu vad jag ska införskaffa mig.. en filmkamera
Så det kommer jag önska mig när jag fyller år, eller bidrag till en. 
 
Systemkameran funkar bra tills jag köpt en. Har filmat lite med den, men det som är kruxet med den är att det är svårt att få till en klar bild. Men jag vet hur jag ska få till det, så den duger super bra. Men det underlättar att ha en filmkamera.
 
 
Nu blir det somna bredvid mina killar. Snart är det måndag och då kommer äntligen min mycket piggare dotter äntligen hem. 
♥ Madeleine, Mio & Benny. 

Kommentera här: