Påkörd

Då var älsklingen även pappa till Mio på papper också. Vilken lycka! 
Har sett bilder på Benny från när han var liten bebis, och det är inte mycket som skiljde på deras utseende. Mina fina killar. Nu saknar vi bara storasystern! ♥
Efter vi skrivit på papprena så åkte vi till mormor för blöjbyte och ammning. Sedan mötte vi upp Camilla och "storhandlade" (blir alltid mycket när man handlar) på Maxi innan vi for på frösön för kontroll på minsta älsklingen. Han går upp som han ska och nu väger han 4190 gram. Min lilla kille.  Nästa gång vi ska dit så är det läkarkontroll och det betyder vaccination. Usch..
 
Sen skulle vi åka och lämna Camilla på Willys jobb och då blir vi påkörda i baken. Tur det inte gick fort, men jag undrar hur farbrorn tänkte när trotoar-plogkanten (eller vad man kan säga) var ca 30 m och han tänkte åka upp där och köra förbi mig?! Så nu måste älsklingen byta baklykta, men farbrorn betalade vad en sådan skulle kosta så det var lugnt (och älsklingen var det som förhandlade då det hände precis utanför hans jobb). 
 
Stannade sedan på Kappahl och köpte lite kläder till Mio. Oj vad mycket fint det finns. 
 
 
Igår, efter att jag skrev inlägget om att han snart ler när man pratar med honom, log han när jag små pratade med honom. Oj oj oj vad det värmde mitt mamma hjärta. 
 
Nu blir det lite kvällsfika och sen sängen. Imorgon veta tusan vad vi ska hitta på!
♥ Madeleine, Mio & Benny. 

Kommentera här: