Snus...

Idag började vi dagen med ammnings mys i sängen och ett samtal från storasyster Madeleline. ♥ Sen åt jag en god frukost bestående av juice, hemmagjorda mackor med skinka och ost på & en god kopp kaffe.
 
Efter morgonmys med min lilla älskling så tog jag tag i stor städningen. Det är oftast tråkigt att städa, men när man ser skillnad är det roligt. Dammtorkade och plockade undan (och slängde saker), dammsugade och drack mer kaffe. Nu ska det bara skuras, men det gör jag efter vi badat Mio OM nu älsklingen bestämmer sig för att tömma ut hela badtunnan idag igen! ;-) 
 
Tog och gjorde fläskfilé i ugnen, skysås, strips och sallad till middag. Nu ska jag göra i ordning badvatten till Mio och sen ska jag koka mig kaffe. Det enda som jag skulle döda för att få ta just nu är en fin, god och underbar SNUS! Gud vad jag är snus sugen nu. Göteborgs Rapé, Grovsnus eller General white portion. 
 
Ne, nu ska jag försöka förtränga snuslängtan och fixa badvatten!
♥ Madeleine, Mio & Benny. 

Kommentera här: